CAT TIMP DUREAZA PANA AJUNGE COMANDA LA MINE?

Coletele/comenzile din Romania vor fi livrate intr-un termen de 3 zile lucratoare de la plasarea comenzii,in functie momentul plasari comenzii (zile libere sau lucratoare), distanta si de conditiile meteorologice din momentul respectiv, care pot afecta transportul firmelor de curierat. Coletele/comenzile internationale se vor livra in termen de 7-14 zile lucratoare, in functie de adresa destinatarului. In cazul in care intervin intarzieri ale coletelor, echipa GOOYA iti sta la dispozitie prin Serviciul Clienti 0753047381 sau prin email office@gooya.ro. Inainte de a reclamatie in ceea ce priveste intarzierea unui colet, te rugam sa verifici mai intai daca nu ai primit o avizare sau un mesaj de la firma de curierat. In situatia in care avizarea sau mesajul exista, te rugam sa intri in contact cu firma de curierat pentru a verifica statusul comenzii tale. De asemenea te rugam sa verifici daca nu cumva s-a emis un comunicat oficial pe site sau pe pagina Facebook GOOYA, care sa vizeze intarzieri de livrare. 

PRIN INTERMEDIUL CUI VA AJUNGE COMANDA LA MINE ?

Pentru livrari nationale GOOYA colaboreaza cu FanCourier. Comenzile de pe teritoriul Romaniei se vor livra la adresa mentionata in formularul de comanda. 

Pentru a verifica statusul comenzilor, puteti accesa site-ul curierului Fan Courier, folosind numarul AWB din e-mailul de confirmare a comenzi. In momentul in care primiti coletul este necesara verificarea acestuia, deoarece in situatia deteriorarii sau a prezentarii ambalajului desfacut sau a sigiliului rupt, acesta poate fi refuzat. Daca te afli in aceasta situatie, te rugam sa anunti de urgenta departamentul de relatii cu clientii la numarul de telefon 0753047381 sau printr-un e-mail la adresa office@gooya.ro.  In cazul in care exista trei incercari de livrare nereusite, realizate de catre firmele de curierat partenere, comanda va fi considerata anulata si va fi returnata catre sediul GOOYA.

CUM POT RETURNA O COMANDA?

In cazul in care doriti sa returnati o comanda, clientul GOOYA poate returna GRATUIT produsele achizitionate doar daca: coletele prezinta deteriorari severe si vizibile, coletul contine produsele gresite, produsele prezinta defecte de fabricatie. In aceasta situatie, clientul poate opta pentru schimbarea gratuita a produsului, respectiv garantia calitatii, sau returnarea totala a banilor. Taxele de transport nu vor fi suportate de GOOYA in cazul in care: 1. Doriti sa schimbati produsul cu un alt model sau culoare. 2. Doriti returnarea produsului si restituirea banilor.

Conform legislatiei in vigoare, clientul poate returna produsele GOOYA in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului/coletului, doar daca a fost solicitat in prealabil o notificare in scris sau prin notificare telefonica la serviciul de clienti 0753047381. Vom primi produsele returnate doar daca se afla in conditii bune, neutilizate, avand ambalajul si etichetele originale. Este necesara plasarea unei foi cu numarul comenzii, numele tau, produsul comandat, contul bancar (cu nume titular, CNP titular si contul IBAN). Va trebui sa completezi fisa de trimitere data de curier, FARA RAMBURS, catre adresa GOOYA, Str Decebal Nr 6 Targu Mures, Judetul Mures.  Atunci cand soliciti o trimitere fara ramburs inseamna ca nu ne ceri bani pe produsul returnat si nici un alt produs la schimb! Orice colet care contine suma de rambursat sau produse la rubrica ramburs va fi refuzat, deoarece noi trebuie sa verificam continutul coletului tau inainte de a-l accepta. 

Produsele realizate la comanda, dupa specificatiile clientului nu se pot returna conform OUG 34/2014 ,ART 16 ALINIAT C, Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte,cu exceptia cazurilor in care au convenit altfel:contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiie consumatorului sau a unor produse distinct personalizate,precum si acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate.

UNDE GASESC INFORMATII DESPRE COMANDA MEA?

Informatiile despre comenzile plasate de tine le gasesti la sectiunea “Contul meu”. Acolo poti verifica statusul comenzilor, de la momentul plasarii acestora pana la livrarea lor. 

CUM POT ANULA O COMANDA?

O comanda poate fi anulata prin solicitarea in scris la office@gooya.ro in primele 2 ore de la plasarea comenzii sau la numarul de telefon relatii cu clientii 0753047381. 

CUM PLATESC?

GOOYA accepta urmatoarele modalitati de plata: 

  1. Plata numerar la livrarea coletului, prin achitarea sumei datorate catre reprezentatul firmei de curierat. Aceasta modalitate de plata este acceptata doar in Romania si se numeste achitarea coletelor prin metoda RAMBURS.  
  2. Plata prin transfer bancar. Plata se poate face prin ordin de plata sau prin transfer bancar (internat banking sau aplicatia banci) in contul SC VICTORIA GIV SRL. Te rugam sa specifici la detalii plata, numarul comenzii tale, pe care o gasesti in e-mailul de confirmare care l-ai primit la plasarea comenzii. Pentru mai multe detalii legate de IBAN-ul SC VICTORIA GIV SRL, te rugam sa trimiti un email la office@gooya.ro pentru a primi toate informatiile legate de plata prin transfer bancar.  

CE TREBUIE SA FAC PENTRU A PRIMI BANII INAPOI?

Daca doriti returnare banilor, o notificare in scris (cererea de retur) trebuie trimisa pe email la adresa office@gooya.ro sau sa ne contactati telefonic (relatii cu clientii) la numarul de telefon 0753047381 sau pe Facebook GOOYA. Aceste notificari trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii: nume si prenume cumparator, CNP - codul numeric personal cumparator si contul IBAN cumparator, numarul comenzii, numele produselor si numarul produselor returnate din fiecare sortiment. Banii pot fi returnati doar in contul IBAN specificat de client.

CARE ESTE COSTUL TRANSPORTULUI?

Livrarea coletelor pe teritoriul Romaniei este de 18 lei, iar in strainatate va depinde de tara de destinatie. 

Comenzile mai mari de 290 lei beneficieaza de transport gratuit.

CUM PROCEDEZ DACA AM PRIMIT PRODUSUL GRESIT?

In cazul in care ai primit produsul gresit, ne cerem scuze pentru problemele intampinate si iti stam la dispozitie pentru a le solutiona. Te rugam sa ne contactezi telefonic la 0753047381 sau ne poti trimite un e-mail la office@gooya.ro in termen de 24 de ore de la livrarea coletului pentru a verifica situatia. Echipa GOOYA iti va raspunde in maxim 24 de ore. Din pacate, sesizarile ulterioare termenului, dupa 24  de ore de la livrarea comenzii, nu vor fi luate in considerare.

DREPTUL DE A SELECTA CLIENTELA 

Ne rezervam dreptul de a anula comenzile plasate de utilizatorii care au refuzat ridicarea coletelor sau care au returnat mai mult de 25% din contravaloarea comenzilor. De asemenea, ne rezervam dreptul de a selecta comenzile care includ un numar mare de produse de acelasi fel sau cantitati mari de produse livrate la aceeasi adresa.

Produs adaugat in wishlist
Product added to compare.

GOOYA.RO foloseşte cookie-uri pentru a-ţi îmbunătăţi experienţa pe site. Navigând în continuare, îţi exprimi acordul pentru folosirea acestora.